onsdag 23 mars 2011

skolan!

Heej! Idag har det varit skola som vanligt,den bästa dan i veckan. Idag när jag kom till skolan så kom ju jag för sent till mentorsgruppen men spela roll det är ändå inte kul.Sen var det bild och vi skulle göra någon mosaik bild eller vad det nu heter,då gjorde vi det och sen kom 3 amerikanska tjejer och hälsade på då fick vi prata engelska:o) Sen hade vi rast och då halkade jag och Tove hela tiden så det var inte så kul. Sen va det syslöjd då fick jag väva och det var jätte kul för jag blev klar:) Sedan gick vi till matsalen och åt lunch, Det var ganska äcklig mat.Sedan gick vi ut och körde dunken 3 STYCKEN fast de var ganska kul:D Sen gick vi till elevensval jag har musik, Det är inge kul för vi spelar en musikal som heter grease. Sedan skulle vi ha tyst läsning och då hade vi det, Jag läser en bok som heter" Baksidans hemliga hjältar" Den är rätt så bra! 
Hejdå ,vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar