söndag 27 mars 2011

kalas och annat!

Heej! Jag har inte lagt upp något inlägg på länge nu men nu gör jag det: Idag ska mamma ha förkalas kan man säga hon fyller år på tisdag men idag har vi kalas för henne. Jag har gjort en grej på slöjden åt henne men jag fick inte ta hem den nu. Igår var vi på marieberg och handlade byxor och fikade. Hillevi köpte en tröja också. Sen åkte vi till ikea och handlade och åt mat. Sen åkte vi hem och Hillevi stack direkt till innebandymatchen och vi kom senare. Efter innebandymatchen åkte vi till ica maxi och handlade mat och chips och lite annat. Då glömde vi att köpa det vigtigaste KATTSANDEN!  Idag bajsade vår katt Trajja på Hillevis rum!  Hihi :D  I förrgår var jag på Ackes fest! Det blev inga bilder för det var rätt så mörkt och min kamera suger på mobilen i mörker. Men vi hade jätte kul medans mamma,camilla och patrik åt våfflor :D      Ses!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar