söndag 2 oktober 2011

XXL

Heej! Idaag har jag ju varit på Bullepromenix. Det kom 5 bullar. det var Lola,Hedvig,Herman,Tilda och Kerstin. Sen var det Katla också. Hon hoppade ut i sjön och jagade nåra fåglar. Tiislut kom hon in igen och pappa lämnade henne i bilen så hon inte skulle skrika och vråla på dem. Vi åt bullar och drack saft till fika. Vi hade med oss nån blåbärskaka och småkakor. Sen åkte vi till XXL. Jag köpte ett par nya ridbyxor som är as sköna. Sen gick vi till Marieberg efter. Där köpte vi en ny hårborste och sen åkte vi till intersport och där köpte Hillevi en ny innebandyklubba. Jag åkte på en långboard runt i hela intersport. Jag är jättebra nu. Jag måste försöka övertala mamma och pappa att jag vill ha den åtminstonde till fölsedagen eller julklappen. Jaja nu blir det väl lite söndagsmys i soffan med mamma och SyrranXD



Chaaaoooooo:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar