fredag 30 september 2011

Torsdag och Fredag

Hejsaan! Idag äre fredag:) Jippiiieee<3:D Då ska jag rida såklart. Idag ska jag nog inte ha Phil för jag har haft han 3 gånger nu. Igår så bloggade jag inte medn då var jag med Wilma J på stora lime. Vi var hemma hos mig det var as kul. Vi Xprementerade,satt vid datorn,Kollade på Tv,åt mellis m.m  Idag är jag med Tove hon sitter här och är AS jobbig för hon sjunger nån jädra kalabasuth låt  typ. Hon sjunger det helaa tiden. Jaja idag i skolan hade vi Maggan-dag. Jag hade Klarinutt också. Jag spelade some where over the rainbow. Det är ganska svårt på klarinett för det är så ljusa toner. Jajajaajaja Nu orkar jag inte blögga mer. Här kommer en söt bild på min älskade katlii med en av sina valpar hon har haft. Hade braa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar